Gymnasiebesked

Jag måste bara få säga...


Jag kom in!


Jag har nu blivit prelimenärt antagen till estet teater! Jag är så otroligt glad. Jag skrev ju om hur dåligt jag tyckte mitt intagningsprov gick, men ändå lyckades jag få de där 10 poängen extra!
Kan knappt förstå det! Jag trodde inte att jag skulle komma in, att mina betyg inte skulle räcka. Men det gjorde dom och jag kom in! JAG.
Ett senare besked kommer och det är det slutgiltiga, men fortsätter jag bara med studierna och kämpar så kommer beslutet stå kvar. Hoppas!

KRAM
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

GRATTIS :D
Jag kom också in på allt som jag sökte :D Fast jag ska göra omval snart

2008-04-11 @ 18:37:18
URL: http://jjosefinen.blogg.se
Postat av: Cybéle

Grattis gumman :D

2008-04-11 @ 19:27:58
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0