Hejhej solen

Jag har nyss spelat tennis och sitter nu vid laptopen och hoppas att solen ska dyka upp. Så kan jag springa ut och sola lite. Det växlar mellan moln och sol hela tiden och när det är skugga blir det kaaaaalllt. Brr.

Vad ska ni hitta på idag då?

Jag måse plugga, sorgligt men sant. Sedan ska jag rensa liter i mitt rum, kläder och prylar. Det kan behövas!
Sen ska också svara på en massa mejl, har så dåligt samvete för att jag är så sjukt seg med att svara. Men jag har inte haft någon ork och ingen tid. Alltid finns det något man måste göra liksom.
Men snart är det sommarlov! Konstig tanke.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Jag ska nog inte göra så mkt idag =) sj då? =)
åh sommarlov

2008-04-26 @ 14:53:16
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0