Hoppar av Footloose?

Skvaller skvaller skvaller. Det kan vara kul ibland, dock hörde jag en dålig nyhet igår... antar att ni inte missat det? Måns Zelmerlöw har hoppat av Footloose. Det stod i Expressen och dem pratade om det på radion. Kan det verkligen stämma börjar man fråga sig då... jo, det kan det. Men jag tycker det är så synd, Måns verkar alltid så positiv till musikalen och hans jobb, de har ju blivit ett skönt gäng de där artisterna! Men jag gissar att han har en bra anledning. Kan det ha något med hans nya romans, Marie, att göra? Vårkänslor och sånt. Kanske känner Måns att han vill ha mer tid för henne ect.

Inte för att gå händelserna i förväg och så haha... men undrar vem som blir Måns inhoppare? Linus Whalgren gissar jag då han är Måns stand-in.

image282    image281

Linus?                                                                                      Måns?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0