Lördagkväll

Hoppas ni alla har en trevlig lördakväll!

Tittade nyss klart på Helens små underverk. Förstår inte varför jag inte sett den tidigare med tanke på att jag har den på dvd?! Bra film i alla fall! Dock har jag sett bättre, om jag ska vara ärlig ; )
Vet inte om det finns så mycket mer roligt att hitta på ikväll, ska nog ta och tvätta av mig och läsa lite. Imorgon blir det till att sola och plugga!

Godnatt sweeties,

// M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Jag såg filmen lite missa ju halva inte sp kul o se resten men ska absolut se den igen lr köpa..Åååh Hayden är så otroligt vacker ;O

2008-04-20 @ 00:10:57
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0