Madeleines lista

Inne-lista:

Peace
Soligt väder
Blommor
Färgklickar
Agyness Deyn


Ute-lista

Snö och regn
Sura människor
String
Kate Moss (förlåt, Moss i all ära men det finns nyare sjärnskott!)
Djurmönster


-------------

Nej, jag tål inte djurmönstret även fanns det fortfarande syns på en del kändisar. Den har haft sin storhetstid!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Caroline

Åh, tack så mycket :) Har faktiskt fixat ihop den själv med hjälp av photoshop :P

2008-04-26 @ 00:02:41
URL: http://carolinelofqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0