Måndagkväll

Är nyss hemkommen och har käkat en god pastamiddag. Träningen gick suveränt! Eller, mm nästan. Vi var tvugna att hjula vilket INTE är min starka gren. Såg nog mer ut som en flodhäst då jag försökte kasta upp benen och ta mig "över". Dock klarade jag kullerbyttorna galant.
Tränade med pom-pom:en idag, det var lite kul faktiskt. Har även fått ett schema nu... tydligen ska jag stå högst upp ett bygg?! Jadu, vi får se hur jag klarar det! Men jösses så tråkigt det var utan min Misan Flisan.

Nu måste jag plugga, har  två prov denna vecka!

Ciao babes

image245
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Lisa

Nejdå inte låter du dum! :D japp. de har ett litet spänne på baksidan som sitter som sten 8-) .. eller nått. haha xD

2008-04-07 @ 20:16:51
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: therese

Åh shit va det där såg mumsigt ut! jag är jättehungrig känner jag =)

2008-04-07 @ 23:14:36
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0