Messy room?

Jag är en sådan tjej som älskar att ha ett snyggt och rent rum men tycker det är tråkigt att städa. Dessutom har jag en tendens att slänga alla mina kläder på golvet till min mammas förtret. Mamma städade mitt rum igår och enligt henne hade det tagit timmar att plocka upp allting. Ooops, så går det när jag har bråttom och inte kan bestämma vad jag ska ha på mig.

image297

Är era rum lika stökiga som tjejens på bilden?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Nej inte sådär stökigt :P

Men Madde om du ska till skolan,tennisen,teatern m.m så kan du bestämma dej vad du ska för kläder dagen före.Så kan du lägga det på en stol o bara ta på dej o slipper du ditt stökiga rum :P

2008-04-24 @ 21:58:30
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0