Ny stilmall på min blogg

Upptäcker ni en förändring? Ja, nu har jag bytt stilmall som jag skrev att jag skulle göra. Måste säga att jag trivs bra med det vita men designen är långt ifrån klar! Ska ju fixa en header och annan bakgrund. Dock kommer det ta ett tag innan jag får dit dem eftersom jag måste checka lite saker, det är inte så lätt att förstå de nya koderna sådär hux flux. Jag som precis hade lärt mig mina gamla koder, aj aj :p

385069-286
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: sofia

Din blogg kommer säkert bli jättefin!
Men den e fin nu okså:)
Trevlig helg:)

2008-04-18 @ 17:50:42
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0