Öppet Hus på Andra Avenyn

Nu är jag hemma! Har dock varit det är tag men har skrivit på en massa bilder och käkat.

image230

Min vistelse i Göteborg blev riktigt lyckad! När vi kom dit först blev jag helt skräckslagen, kö:n till Andra Avenyns Öppet Hus var lång. SKITLÅNG. Vi bara stannade upp och gapade för att sedan köra till Nordstan utan ett ord. Gick där och shoppade en stund och åkte sedan tillbaka vid 12-tiden. Då hade kön lättat och jag sprang på Mohammed "Hamza" nästan direkt efter att vi parkerat bilen.
Träffade även Stefan (Tony). Tycker han är en fantastisk skådespelare och han är minst lika trevlig som person! Pappa hade ju varit med och filmat Andra Avenyn i måndags så Stefan kände direkt igen min pappa.

Jag: Stefan, kan vi ta ett kort?
Stefan: Javisst! Men, är det där din pappa? *tittar på pappa som håller kameran*
Jag: aa
Stefan: Men, då har du ju en skådis i familjen!

Haha. Jo men han var riktigt trevlig! Han hade tydligen varit inne och kollat på pappas CV (där han har bilder på bl.a honom och Kicken) för Stefan började säga:
 "Ja, men du känner ju Kicken och allt!"
Pappa och jag blev minst sagt förvånade av Stefans kommentar.
"Jaså, att du visste det!"

"Dildo" var där också, tänkte tagit autograf från honom men orkade inte då det så lång kö så jag gick in på rundvandring i studion istället! Väl innanför dörrana träffade jag rektorn på Riverside, Ulla (Lena B.Nilsson). Även Christian "Håkon" Hollbrink var där och Rachel (Sara). Jag såg inte Sara först för hon stod vid sidan av och det var inte någon som frågade henne om autograf.
Blev lite förvånad när jag vred på huvudet så stod hon där!
"Men hej, där är ju du!"
Haha. Vi tog i alla fall ett fint litet kort tillsammans.
Att kolla runt i studion var verkligen intressant! Jag hade tidigare sett boxningsklubben då jag var med pappa på SVT men nu fick jag sa alla andra rummen. Och det var verkligen ALLA rum! Jossans, Lottas och Rolands, Karims, Kims, Livs, Olgas, Andreas... sedan tittade vi in också på 24, Angelicas smörgåsbar.

När jag var där inne och precis gått förbi Björns sängar så kommer Maya Rung (Liv) springades. Vågade dock aldrig stanna henne då hon såg stressad ut.

Utanför stötte jag ihop med Hästen och även, till min lycka, Jonas Bane (Kim). Jösses vad folk han hade runt sig! Var nära på att ramla över avspärrningen flera gånger. Fick i alla fall lite mys med kram och ett fint kort tillsammans. Han kände också igen pappa! De snackade och sedan ville pappa ha ett kort på dem två till sitt CV. Jag kunde knappt röra mig men föröskte göra mitt bästa för att ta ett bra kort, till på köpet ramlade jag nästan baklänges.

"Blev det bra?" frågade pappa.
"Ja, det blev jättebra" flämtade jag och försökte hålla balansen.
Jonas log och upprepade min mening med ett skratt. Haha, skitkul Jonas. Skitkul ; )

Är i alla fall grymt nöjd att vi åkte till Öppet Hus! Trodde inte pappa skulle ångra sig då han sagt nej först.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

gud vad kul det lät! =D och du hade tagit jättefina kort med alla :D
vet du? Idag såg jag "Ulla" i aa efter skolan xD ahah inte så värst kul, hellre kim eller nån men ja :) Höll på gå in i henne, hahah det står lite mer om i mitt inlägg ;p

2008-04-07 @ 21:29:03
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0