Packa inför morgondagen

Jag håller på att packa inför inspelningen imorgon. Kläderna är ju the big thing. Vad ska man ha på sig? Scenerna utspelas på flygplatsen så jag tror att min blommiga scarf skulle vara rätt klädsam. Men sedan är det ju skor, byxor, jacka, tröja, smink, hår.... aah, men men jag ska inte göra alltför stor grej av det. Jag ska bara vara mig helt enkelt!

Hoppas kunna mobilblogga imorgon men antagligen kommer det inte gå då de ofta vill att man ska stänga av den p.g.a störningar i utrustningen. Dessutom har det ju inte funkat att mobilblogga ändå den senaste tiden... jaja. Kommer hem vid ca. 23.00, kanske kanske kan slänga iväg ett inlägg då!

Nu ska jag se Andra Avenyn och fixa klart inför imorgon, måste plugga franska också... zut!


image291
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Melina

mobilbloggning funkar typ inte förens man bytt plattform..

2008-04-23 @ 15:46:34
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Hanna

ha det så kul på inspelningen! :)

2008-04-23 @ 16:48:09
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0