Skola och Gynning

Skepp o hoj! Haha förlåt, jag var bara tvungen. Vilken tönt jag är!

Dagen började dåligt, försov mig och missade bussen. Jag som aldrig brukar missa bussen! Men men, lika bra det tänkte jag och stack hem igen en stund. Synd att man inte "vet om" att man ska missa bussen, så slipper man stressa och kan lungt sussa vidare en stund. Fast hade man vetat det skulle man nog inte missat bussen över huvud taget.

Ni har väl hört att Gynning kastat kläderna? Själva saken i sig är väl ingen nyhet men nu pratar jag om hennes medverkan i den där modekampanjen. Att posera i bara underkläder kan bli dirty, speciellt om man har en bakgrund som Big Brother-deltagare. Men dessa bilder är smakfulla och Carolina ser otroligt vacker ut! Hon passar utmärkt i 50-tals stilen á la Monroe.
Kanske vill hon göra en Christina och behålla sin look? Fast det tvivlar jag på, om jag ska vara ärlig.

image277
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Hahha jag e nog mer tönt ;)

asså gaah du skriver så sjukt bra Madde,när jag ska skriva om nåt kändis lr nåt vill jag helst inte kopiera nån annan text men när jag ska skriva nåt blir det bara för kort..Hjälp mig att bli lika bra som du ;)

PUSS

2008-04-15 @ 16:44:39
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0