Soliga stränder

Nu är Mia i Cypern! Så avundsjuk man blir... tänk att få ha en skolfri vecka i ett tropiskt land. Sol, bad och slappa. Jag minns när jag var på Mallorca, så underbart det var! Så HÄRLIGT. Nej nu blir jag nästan deprimerad haha.

Dessutom kommer jag bli själv på Cheerleadingen idag. Jag ska ta bussen direkt efter skolan och kommer inte kunna blogga igen förens vid 7-tiden. Ni får ha det så bra tills dess!

// M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Åh va härligt, jag blir avis!

2008-04-07 @ 14:49:06
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0