Söndag

Nu krånglar blogg.se igen! Jag som trodde att det skulle bli bättre när de bytt plattform. Men det kanske har blivit lite bättre - delvis.

Så vad ska jag göra idag då? Jo, plugga. Plugga plugga plugga. Låter ju jätteroligt eller hur? Sedan måste jag träna lite på stegen till Cheerleadingen imorgon. Mia är fortfarande utomlands, hon åker hem idag tror jag.
Tydligen går Johannas kompis också i Cheerleading på samma ställe som mig. Kul! Dock är hon mycket bättre än mig (Johanna berättade om steg dom hade gjort). Fy, nu vet jag vad som väntas av mig haha!

På tal om det fick jag min film Bring it on på posten i fredags! Den med Hayden och Beyoncés lillasyter. Ska bli roligt att se den, funderar på att se den idag eller vänta tills Mia kommer hem till mig. Oj vilket otroligt intressant blogginlägg haha...

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Åhh den filmen vill jag se Hayden e bäst :D btw kommer att visas en film med henne nästa vecka Yay :D

2008-04-13 @ 16:51:35
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0