Stilsäkert med glasögon

När jag nämner namnet Chloé Sevigny tänker väl de flesta "trend". Allt denna donna tar på sig verkar bli en hit och många anser att hon är en stor modeikon. Själv tycker jag likadant, hennes stil känns alltid så genomtänkt fast med den där personliga Chloè-touchen.
Dessutom passar hon otorligt bra i glasögon! Den som sa att glasögon var töntigt kan slänga sig i väggen. Ironiskt nog använder jag själv linser, men ska jag vara ärlig passar jag inte så bra i glasögon.

De som använder glasögon ska i alla fall absolut inte skämmas för dem. Svarta bågar i stil med dem på bilden kan bli galet snyggt till rätt outfit! Mode handlar mycket om att våga och stå för sin stil. Att sno någons kläder/stil rakt av är ju bara för trist.
Att bli inspirerad och kopiera är två helt skillda saker ... håller ni inte med?

385069-283

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Jag har glasögon fast inte såna som hon har på bilden..men jag har ju bara de när jag läser & sitter vid datan.Men jag när jag va 17 fick jag reda på att jag behövde glasögon,skaffa glasögon men jag skämdes jättemkt alla ba kolla på mig för att istället för att sitta på bänken & skriva det läraren skrivit på tavla gick jag fram istället.Hihi

sry att det blev lång

PUSS

2008-04-20 @ 20:03:44
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0