Sweet dreams are made of this

Jag har nyss tittat klart på Notting Hill på ettan. Cybelé hade tipsat mig om att den kom och sedan ropade pappa att den var på tv. Jag har nämligen alltid velat se den filmen men aldrig fått något tillfälle!
Så förväntningarna jag hade på filmen var stora. Jag vet inte om den levde upp till de krav jag hade men det kan bero på att jag missade en halvtimme av filmen (oops).
Jättesöt film i alla fall! Jag blev glad av den, och det är väl huvudsaken?

Jag älskar den här delen av filmen. Gillade låten redan innan, nu är jag kär.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Hihi vad bra att du såg filmen..skulle egentligen sett en annan film på 3:an..men jag va riktigt tvungen att se Notting Hill,en söt o mysig film som får en att bli glad & varm i hela kroppen ;D

Såg du Mischa Barton i filmen ;)?

2008-04-26 @ 01:46:07
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja han som spelade piano var supersöt (: Kollade också på Notting Hill, den är faktiskt bra. Och var det inte Mischa Barton man skymtade några sekunder, en väldigt ung sådan :P

2008-04-26 @ 14:21:01
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0