Tidningen

Skrev ju i några inlägg under att det skulle stå om uppvisningen i tidningen idag! Det gjorde det. Cheerleading har blivit otroligt poppis i samhället den senaste månaden p.g.a av att min stad annordnar SM, så därför var det ett stort reportage idag! Tyvärr var inte jag och min Mia med på någon bild. Men glada är vi ändå : ) dem skrev mycket positivt om klubben och om gårdagen. Kul att läsa!

image306

Nu ska jag.... plugga? Jo kanske. Måste nästan det.
Ska kolla in lite bloggar först bara!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0