Tisdag - still going strong

Hejhej, hur är med er mina kära läsare?
Själv är jag supertrött. Känner egentligen bara för att ta på mig något mysigt och krypa upp i min flüffiga säng. kanske läsa lite i "Underbar & Älskad av alla". Kan rekommendera den varmt! Martina Haag är fantastisk på att skriva.
Orkar inte ha fiol imorgon. Kanske säger att jag hoppar över men vi har ju uppspel på lördag, måste ju repa! aaaah. Vilket probem va haha?

385069-245

Sen måste jag bara tipsa om detta halsband! Är det inte SÖTT? Finns i fler färger på cocoo.se! Ge mig svampen.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :D superkul att höra!

2008-04-08 @ 18:28:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Åååh den va jättesöt ju (=

2008-04-08 @ 22:37:02
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0