Tisdag

Förlåt förlåt, nu skäms jag för min dåliga uppdatering! Usch då. Jag skulle gärna vilja säga "jag ska skärpa mig" men eftersom jag ska till filminspelningen imorgon kommer jag dessvärre vara borta hela dagen.

Men jag uppskattar alla söta kommentarer och ni som orkar klicka er in här varje dag! Puss till er. Kommentera gärna mer och lämna eran bloggadress så jag kan besöka er också!

Jag har varit ute i solen idag i flera timmar och bara latat mig! Superhärligt. Tränade kullerbyttor på gräsmattan, aj mitt huvud kan jag säga.
I samma veva med det bra vädret är det ju dags att ta fram sandalerna! Själv kör jag på mina galdiatorsandaler. Har ni inte investerat i några tycker jag ni ska göra det! Det finns otroligt många olika modeller och färger av galdiatorsandalen, kanske den lite tuffare med kedja på bilden nedanför vore något eller vad sägs om ett par silvriga? Asos utbud på gladiatorsandalen är enormt men även Din Sko har några riktigt fina sandaler ocksåASOS Leather Zip Front Stud SandalNine West Flat Gladiator Sandal
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Lina

Snygga! Speciellt dom till vänster.

//Lina

2008-04-23 @ 16:02:48
URL: http://lastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0