Torsdag kväll

Imorgon är det fredag! Ja, tack för den. Kan dock inte lata mig hela helgen utan har en massa läxor som måste göras. Har tre prov nästa vecka om jag inte minns fel?!
På tal om det har jag nationella prov i engelska imorgon. Är mycket nervös inför hörförståelsen. Tappar så lätt koncentrationen när jag lyssnar på sådanna band, och jag som är i VG/MVG-nivå KAN inte misslyckas imorgon, mitt MVG hänger på det! (mit framtida MVG alltså).

Nu ska jag se en film! Undrar vilken jag ska se? En romantisk komedi såklart. Kanske She's the man, Just my luck, Material Girls eller någon annan.

Ha en fin kväll!
Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Helena

Svar:Tack snälla. Jag kommer tillbaka. Ha det bra du också! Natti, natti!

2008-04-03 @ 23:05:15
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0