Torsdag

Hejhej! Jag är hemma. Jag lever. Måste bara klä på mig :) har bråttom till skolan men ville slänga iväg ett inlägg innan jag stack. Försökte göra det igår kväll men då funkade inte blogg.se.

Min dag igår var otroligt rolig! Åh så jag älskar att vara med på inspelningar. En dam frågade mig om jag tyckte teater eller film var roligast men jag sa att jag gillade båda på var sitt sätt, men film... ja, det är så speciellt! Trots den långa väntan.
By the way, gissa vilka sötnosar jag sprang på mitt uppe i inspelningen? Sibel Redzep och Brolle! Dom tillsammans. Hm, lite misstänksamt och vad sjutton gjorde dom i Göteborg? Jaja, glöm inte var ni hörde det först ; ) Sibel var dessutom otroligt rar, Brolle verkade lite sressad.

Nej nu MÅSTE jag iväg! Bloggar mer senare när jag kommer hem. Har NP i matte idag, *hjälp*

Puss!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0