Underbar klänning sökes

Efterlysning:
Jag har precis börjat kika efter klänningar till skolavslutningen och vill ha en rosa/vit klänning med rosett. (Gärna KORT klänning med stor rosett). Såg en underbar rosa med stor rosett bak men minns inte från vilken sida. Har ni sett någon söt dress som skulle passa mig kommentera! Uppskattas mycket :)

image221

(Söt men i fel färg!)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Joohanna ´

hm .. ingen aning :P
Den på bilden var ju jätte söt! :D

2008-04-03 @ 18:21:29
URL: http://joyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0