Uppvisning

Hej!!!

Har nyss kommit hem. Cheerleading-uppvisningen ni vet! iiiiiiih. Jag är så lycklig, det kändes så grymt bra! Vi klarade lyften bra och ingen gjorde något större fel vad jag vet? Till och med reportrana från tidningarna applåderade när vi gjorde det "stora" lyftet med Mia.
Som den perfektionist jag är känns det alltid som jag kan göra något bättre, men jag är i alla fall nöjd : )

Berättar mer imorgon, ska se om det står något i tidningen också. Spännande! Nu ska jag se Andra Avenyn,
Puss!

image301

(kolla in vilken söt rosett jag hade i håret!)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0