Vårkänslor

Det känns verkligen på allvar som våren är här nu! Ja, jag vet att jag sagt det innan men nu säger jag det en gång för alla (och nu vill vi inte se någon mer snö eller hagel).
Dock är det fortfarande lite kallt men det börjar sakta bli varmare och varmare. Knopparna slår ut och fåglarna kvittrar... Det påminner mig föressten om en dikt Misan skrev. Jag vet att Natalie hade inte kunnat sluta skratta åt den. Taskigt, haha, jag vet men jag måste själv erkänna att jag var full i skratt!
"Fåglarna kvittrar och jag har hicka" löd ett citat ur dikten. Sött va?

Nu ska jag ut och titta till min lilla kanin. Hon är ute i hagen och skuttar,
Ciao!

image248

--------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Förlåt för min dåligt uppdaterade blogg idag. Har suttit och försökt beställa en sak från nätet utan framgång, blev helt tokig. Lovar att bloggen kommer uppdateras betydligt mer imorgon!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html
var gärna med o tävla om stevemadden skor hos mig!

2008-04-10 @ 23:19:37
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0