Veckans roligaste

Jag och min syster på utvecklingssamtalet:

Lärare: Jaha, Isabella. Då ska vi läsa vad det står om dig... (harkel) "måste öka arbetsinsatsen, får för lite gjort på lektionerna, verkar ointresserad och uttråkad, dålig på att passa tider, hon..."
Isabella: (chockad) Oh herregud!
Lärare: Oj nej förlåt, det var visst Madeleines omdömme.


Hahaha, ursäkta men det tyckte jag var lite kul! Ni skulle sett min systers min, MVG-barnet. Jag som trodde att jag hade höjt mig, misstänkte väl att hon hade blandat ihop papprerna ; ) tusan också.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Hahaha du låter som mig när jag gick i skolan xD

2008-04-16 @ 22:37:49
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA OMG VAD KUL XD HAHAHA XD naaaaaaw! xD låter som mig med, men jag får aldrig höra det sådär (A) haha, godnatt!

2008-08-12 @ 01:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0