Video

Jag kanske låter löjlig, men jag älskar Disney-filmer. Dem är så... söta! Aladdin, Lilla Sjöjunfrun och Mulan är nog mina favoriter. Just på grund av musiken!
Några andra jag gillar är Nick Lachey och Jessica Simpson. Jättesött par, var en sucker för Newlyweds och tycker det är trist att det är slut mellan dem.

Här kommer en liten godbit:



A whole New World - Jessica Simpson feat. Nick Lachey
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Nej då det är inte löjligt...jag ääääälskar disneylåtar sjöng "känn en doft" men min kusin prata hela tiden..hon ska ba förstöra xD

2008-04-05 @ 23:03:49
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Marielle

har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:46:37
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0