Vila i frid Engla

Jaha. Mamma ska dricka kaffe med en "kändis" i veckan. Det är bara en vänskapskaffe men ändå vill mamma hålla lite låg profil.
Det värsta är att ju hon ljög för mig om det först. Men hon hade glömt av att jag är nyfiken och bra på att lista ut saker, mig lurar hon minsan inte!
Men jag tycker bara att det ska bli kul, jobbigt att mamma ska vara så hemlighestfull bara! Men men, jag vill inte skriva alltför privata saker i bloggen (även om jag gärna låter er få veta mkt).

Imorgon blir det massa mer blogg,

Puss!

--------------------------------------------------------------------------

Vila i frid, Engla.

Jag är dålig med tittande på nyheterna så jag hade faktiskt knappt hört talas om försvinnandet av den stackars flickan. Men nu när mannen har erkänt kan nog INGEN ha undgått att höra om det! Löpsedlarna prydde ju bara Englas bild idag.
Men det är verkligen hemskt. Vilken sjuk värld vi lever i! Det är ju sånt man ser på svenska polis-filmer om, man glömmer nog ibland att det händer på ritkigt också. Tänk att vi tittar på de filmerna som underhållning?! Fy.

Hur som helst, jag visste inte om det med tända ljus kl. 21.00 men mina tankar finns ändå hos Engla. Jag hoppas hon har det bra där hon är nu, ingen förtjänar att dö på det sättet så ung. Tragisk är rätta ordet.

image276

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Stackars Lilla Engla,höll en tyst min för henne o tände ljus..Må hon vila frif :'(

2008-04-14 @ 21:43:06
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Ap

Svar: Ja dom var från H&M :)

2008-04-15 @ 14:38:24
URL: http://humliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0