C'mon it's Saturday night

Nu är jag äntligen hemma. Dagen började med att jag spelade tennis och hade fysträning för att sedan umgås en stund med min farbor. Älskar hans "nya" lya! Underbar inredning.
Snart kommer min mosters man hit. Vi ska spela spel och tja, umgås. Har umgåtts mycket idag känner jag.

Melodifestivalen ikväll också! Ska ni kolla? Jag vill mest höra Olas bidrag, även om det inte kommer bli någon överraskning. Ännu en pop-låt i stil med SOS och Natalie. Spännande? Näe. Bra? Säkert. Jag kan inte hjälpa det men är svag för söta killar som sjunger radiohits.
F*n vad tråkig jag lät nu....

Dock köpte jag Simple Plans nya skiva och Leona Lewis skiva häromdagen. Har inte hunnit börja lyssna på dem än men tror dem kan vara rätt hyfsade.

            

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Är dom bra? Låtarna jag har hört är ju grymma, så om du tycker att dom är bra så kan man ju alltid köpa dom (;

2008-02-16 @ 18:47:48
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0