Jaha, då var det Mello-dags igen!

Ikväll drar årets Melodifestival igång med start i Göteborg. Visst ska ni kolla? Själv tycker jag Melodifestivalen är rätt mysig, det är ju som en slags tradition.
Det är många som tippar och satsar pengar på hur de tror det kommer gå. Jag skulle nog säga såhär:

E-type & The Poodles: Final
Amy Diamond: Final
Christer Sjögren: Andra Chansen                                 } de första som går vidare
Velvet: Andra Chansen
Brandur: Utslagen

Michael: Utslagen
Face-84: Utslagen
Suzzie Tapper: Utslagen                                              } utslagna redan efter första röstning


Dock tror jag att det är många gamla som röstar på Christer Sjögren, han kan mycket väl gå till final. Jag har inte hört Brandurs bidrag (eller nåt annat bidrag heller för den delen) men vem vet? Han kanske överraskar och blir den nya Marie Lindberg, stjärna över en natt.

Det återstår att se ikväll!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

åh tack för kommentarerna =) aa visst är den tröjan fin, den är jätte varm och skön :D

2008-02-09 @ 18:52:09
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Carro

du? var det inte christer som kom till final och e-type + poodles som kom till andra chansen? (:

2008-02-13 @ 18:03:23
URL: http://carolinadahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0