Klockan är 00:44 och här sitter jag!

Hej på er! Kände för att skriva ett litet inlägg innan jag gick och la mig.
Tittade på en film med Sandra Bullock nyss, verkligen hemsk. Usch, hatar sådana filmer dem får mig bara att bli ledsen.
Men men, ni ska veta att jag älskar eeer! Du är unik och det är det som är så härligt. Alla är speciella på sitt sätt så ta hand om er!
Bloggar mer imorgon, då kommer nya bilder och inlägg. Kanske även på mina nya skor jag ska köpa imorgon (förhoppningsvis).
Ska sussa nu.
Puss och kärlek // Madeleine

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0