Life is a book

Till min lycka hittade jag en del fynd på bokrean, dock inte alla jag letat efter men dessa:

Djävulen bär Prada
Sweet 16 (tre stycken)
Ursäkta, vilken raggingsreplik funkar bäst på dej?
Stjärnfabriken

Raggnings-boken är sjukt kul! Har hittat en massa unerbara repliker (dock sådana jag inte skulle säga själv).
Ett exempel är: "Tjena kexet, här står du och smular..."

Sweet.


image141
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Åååh kul att du köpt böcker ska jag med göra bara läääsa o lääsa^^ tack för tipset om balansen phihi^^

PUSS

2008-02-28 @ 20:55:15
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Josse

sweet 16 böckerna tycker jag är bra (:
Man kanske ska köpa raggningsboken ;) haha

2008-02-28 @ 21:37:41
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0