Lov och shopping

Första dagen på lovet. Härligt! Träffade Marika i stan idag. Hennes buss var försenad så jag fick sitta i en halvtimme och vänta i en affär, som tur var känner jag ägaren så det var okej för honom.
Vi åt på Donken, tittade i affärer och gick omkring i parken. Jag köpte faktiskt inte så mycket, bara en vässare till min lipliner/kajal och kort till Alla Hjärtans Dag.
Vi stod i säkert en halvtimme inne på Gallerix och letade kort. Jag har jämt beslutsamhets ångest när det kommer till sådana saker, men köpte i alla fall dessa:

 image99

Korten måste ju vara perfekta till ens sötnosar, eller hur?

----------------------------------------------------

Bloggar mer senare, datan har varit sjukt seg idag.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Tobias

svar: tkr nog också dom turkosa =) =)
svårt de där ;)

2008-02-11 @ 21:00:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lola Rosa

så fina kort ;)
Hoppas du får en fortsatt fin kväll!
/Lola Rosa

2008-02-11 @ 22:34:13
URL: http://LolaRosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0