Manikyr och agressiva mammor


Ibland känns det som min mamma inte förstår någonting.

Har precis haft ett stort bråk med henne och känner just nu bara för att kasta saker, kanske en tallrik i golvet. Ni vet sådär dramatiskt man kan se i filmer.
Dock tänker jag inte blogga om detta och ej låta ilskan gå ut över mitt inlägg.

---------------------------------------------------

Dagen har varit i stort sett ganska bra! Lektionerna var inte så många och vi slutade (som alla tisdagar) vid 14.10.

image113

Tog bussen till Evylina efter skolan för att umgås en stund med henne. Vi tittade på hennes nya kattungar, drack te och hon gav mig manikyr. Hennes mamma hade en egen hemma-salong ett tag och var en riktig expert på naglar.
Evylina är väldigt duktig hon med och gjorde en norgrann process med nagelolja, filning och polering och lack. Älskar att ha snygga naglar, hela min status sitter i dem. Haha nej kanske inte allvarligt, men visst känns det skönt om mina naglar mår bra och är lite lagom faboulos!

   image115
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0