Måns Zelmerlöw - singel

Ingen kan väl ha missat gårdagens stora nyhet, att Måns Zelmerlöw är singel? Efter många år har han nu brutit upp med söta Helena.
Jag tycker det är rätt trist egentligen, med tanke på hur länge de varit kära i varandra. Det var innan Idol och Måns hade försökta charma Helena en lång tid. Och tillslut lyckades han - de blev tillsammans. Sedan kom Idol, Let's Dance, Melodifestivalen, Grease, Footloose... you name it! Helena fanns alltid där och stöttade Måns i hans nyfunna karriär. Men som Måns själv sa, på slutet gled de ifrån varandra när de träffades så sällan.

Så ja mina damer, nu är denna heting singel. Vill ni försöka?

image87
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Sorgligt, men kanske bäst för dom båda

2008-02-02 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0