Min älskade TV

Tisdagar är min stora tv-dag, då kommer:

20.00 Gossip Girl

21.00
I huvudet på Gynning (ser dock bara ibland)

22.00
Andra Avenyn

22.30
Supernatural

Vänner kommer ju också vid 19.30... kanske kan vara värt att se?

Supernatural... ja, medger att det kan vara lite väl brutalt ibland med alla övernaturligheter och blod, men han är ju så läcker Dean! En "bad boy" som jagar demoner med sin bror Sam. Kanske blir ni lika fast som jag?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Sanna

mkt bra på tv.
Ha en fin kväll :)

2008-02-19 @ 18:41:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0