Oscarsgalan - gästerna och deras kläder

Att vara vackrast på galan är det många av de kvinnliga, men även manliga gästerna, strävar efter. Kändisarna börjar därför i god tid att få sig i form - galan till ära.
Men vem var vackrast?
Här sen ni några mingelbilder från Oscarsgalan:

(klicka för större bild)


    
                                               

hunken Johnny Depp      Patrick Dempsey    vackra Heide Klum       Jennifer Garner


 
gravida Jessica Alba i en
lila blåsa
  från Marchesa                        

--------------------------------------------------------------------------------

Madeleines utvärderingar:
   
            
Den här bilden blev inte så bra.
Jag vet inte vad det är, om det är håret eller
ansiktsuttrycket eller hela bilden i sig.
Kanske är det bara jag...?
Dock var hon säkert sötare på de andra
mingel-bilderna!

         

Denna kvinna har verkligen ett
speciellt utseende! 
Annat kan man inte säga.
            
        

Ursäkta mig, men vad tusan har hon på amarna?
Några rosa genomskinliga handskar?
Nej nej, det här gick inte hem hos mig.

 

Sexigt posé, Nicole?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Lovisa

älskar Jessica Albas klänning!

2008-02-25 @ 18:54:35
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Sofia K

Heidi Klum var otroligt vacker!

2008-02-29 @ 22:35:48
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0