Redo att bli LOST?

- Idag börjar Lost.
- Lost- VAD?

Det var med lagom entusiasm som jag noterade i tv-bilagan att Lost skulle komma ikväll. I början var jag helt fast av programmet, men man kan väl säga att jag tröttnade efter alla uppehåll och invecklade gåtor.
Nej, tacka vet jag Heroes och 24. Dock har ju både de serierna uppehåll, så man får väl ta vad som finns. Dessutom vill jag ju veta hur Lost slutar. Jag vill inte tro att manusförfattarna inte har kommit på något slut och kommer göra så att passagerarna vaknar upp ur en dröm eller att en atombom sprängs på ön så att alla dör i sista avsnittet.
Men i och för sig har jag ju hört att manus-författarna strejkar, så det är ju inte ens säkert att ett slut kommer...

Vill ni kolla börjar serien kl. 21.00 på Tv4. Jag kommer sitta bänkad, och vem vet? Jag kanske ändrar inställning efter första avsnittet.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Helena

Jag skall kolla på Top Model istället!

2008-02-13 @ 20:15:36
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Svar: Nej vad synd, men Lost är väl också bra?

2008-02-13 @ 20:48:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Michelle

Lost är ju väldigt bra, men jag håller med om att man tappade intresset för det lite efter det långa uppehållet för nu saknar man typ Heroes.
Fast Lost var ju jvligt spännande iallafall! Du ska väl fortsätta att kolla på det eller? :)

2008-02-15 @ 09:09:54
URL: http://misstwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0