Titta på mig när jag går i mina rosa skor!

Jag vet att det redan är ett omtalat kapitel, men jag kan inte låta bli att blogga om Olsens skor. Lite konstiga kanske, men sååå läckra. Speciellt till vit klänning som på bilden.
Men vad som börjar bli modernt i USA är ju crazy sula, alltså under skon. Nu får alltså kändisarna på röda mattan öva in nya poséer så sulan syns.

image106
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Snygga skor,men jag skulle inte kunna gå i dem :P Typiskt xD

PUSS

2008-02-17 @ 15:14:08
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0