Träning, lite kärlek och långsamma bilförare

Är det bara jag som hatar långsamma bilförare? Där kommer man och har bråttom, och så får man en liten jäkel framför sig som kör i 30. HELA vägen.
Hade just den här oturen idag, men då var det saltbilen som var "i farten". Men snabbt gick det ju inte... förstår inte ens VARFÖR dem ska salta, snön är ju borta?!
Vi lyckades trots allt köra förbi honom sen, men klart vi hade lika otur på hemvägen. En senil människa bakom ratten som stoppar upp hela vägen. Visst har man lust att bara kasta sig på tutan, "ur vägen!"

Tennisen ja.
Jag medger att spela tennis klockan tolv är liiite väl tidigt för min smak. Stackars Johanna sms:ade imorse och berättade att hon var sjuk så det blev bara jag och syrran som spelade.
Kan väl säga att träningen gick sådär men eftersom jag inte spelat på två veckor skyller jag på DET. Punkt.

Åkte in till stan efter träningen och prövade skor. Vill ha ett par nya Lacoste hade jag tänkt. Jag köpte ett par jättesöta svarta skor med klack och rosett förra helgen, men då jag fick dåligt samvete lämnade jag tillbaka dem. Jag älskar klackar och har massor av skor jag inte använder så jag kände att jag ville ha ett par lågskor itsället.

Passade även på att köpa Alla Hjärtans-dag saker idag. Det är inte långt kvar nu! Jag älskar verkligen den dagen och tycker att förberedelserna är det roligaste. Hittade inte några snygga kort men köpte jätteläckra stickers i form av hjärtan och godis. Små chockladbitar med gulligt budskap och tablettaskar med hjärtan-karameller.

Alla behöver vi lite kärlek ibland
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Linnéa

Hehe vad bra. Tack så mycket, vad snäll du är. =)

2008-02-09 @ 16:10:16
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0