Are you a Gossip Girl?



Idag börjar efterlängtade Gossip Girl. Jag har länge varit sugen på att läsa böckerna och blev glad när jag hörde att det skulle bli en serie av Cecily von Ziegasars succéromaner.
Huvudpersonerna Blair, Serena, Jenny, Nate, Chuck och Dan lever som vilka andra tonåringar som helst - bara lite rikare.
De fördriver sina dagar med att försöka spendera så mycket pengar som möjligt, dricka champagne, shoppa märkeskläder, hugga varandra i ryggen, springa på klubbar, bli av med oskulden och experimentera med sex. Ibland pluggar de också till någon tenta.

Producenten bakom OC har nu gjort denna tv-serie som kommer visas klockan 20.00 på Kanal5. Don't miss it!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Jag såg en del av det programmet idag. Det var faktiskt ganska bra! :) vad tycker du om det? :)

2008-01-29 @ 21:22:13
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0