Fredag

Jag är... jag är....

Jag är frisk!

Helt frisk enligt läkaren, tack så väldigt mycket för de orden!
När jag satt i väntrummet höll jag på att skaka ihjäl och hjärtklappningen var hög minnsan. Hade han tagit pulsen hade han nog fått en smärre chock.
Men allt gick bra som tur var. Sköterskan tog ett prov i halsen, tog tempen och blodprov. Läkaren kollade mig i öronen, kände på körtlarna och kikade i halsen.
Provresultatet var försenat och jag blev nervös. "Det brukar inte ta så lång tid..." sa läkaren och kollade på data-skärmen.

"Tänk om det är något negativt?" var min tanke.

Men sköterskan sa att det såg bra ut, ingen infektion i kroppen alltså.

Kan dock inte känna mig helt nöjd. Läkaren kunde gjort så mycket mer, lyssnat på lungorna och kollat reflexer. Men antagligen är det väl bara jag som är orolig. Halsen är fortfarande konstig och yrseln finns där, men jag mår bättre. Mötet med läkaren lugnade ner mig betydligt!

Imorgon ska jag göra det jag är bäst på - att shoppa. Det är min kur mot allt, känner du dig nere så ut och shoppa! Hey, man kanske skulle bli doktor...? Nja, tror inte det va.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Vad bra att det inte va nåt fel på dej :) O shoppa till tusen,det e du värd :)

Pussisar

2008-01-26 @ 00:37:01
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0