I'm feeling strange...

Jag känner mig konstig.

- Kanske för att du är konstig!

Nej, men det är mer än så. Halsen känns tjock och huvudet dåligt. Antingen har jag yrsel, huvudvärk, eller så är jag tung i huvudet. Jag brukar inte vara sjuk så ofta så det är svårt att veta, men det är inget vidare i alla fall. Nu när jag ändå håller på att klaga kan jag berätta att jag är lite darrig och haft smått ont i nacken.
Ska till läkaren imorgon och kolla. Eftersom jag är väldigt paranoid och nojig av mig tror jag på det värsta, att det ska vara någon allvarlig sjukdom. Många har sagt åt mig att sluta oroa mig men det går inte! Undrar om man någonsin slutar göra det? Alltid är det något man grubblar över.

Gick till skolskörterskan idag, en underbart trevlig kvinna vid namn Pernilla. Egentligen är hon mellanstadiets skolsköterska villket hon påpekade när jag först kom, men eftersom inte våran vanliga Anette var där idag gick jag till Pernilla. Ska jag vara ärlig har jag nog aldrig träffat Anette, därför kändes det så skönt att ha Pernilla. Vi pratade om livet, jag grät (pinsamt att erkänna), vi kramades och så åt jag tillsammans med henne sen. Mitt blodvärde var normalt som tur var, men halsen såg svullen ut påpekade hon. Jo tack, det har jag märkt av.
Pernilla var i alla fall underbar och så hjälpsam! Det kändes bättre efter att jag pratat med henne men inte helt.
Är lite rädd att jag ska falla ihop, typ däcka. Vill iväg till läkaren så fort som möjligt. Men jag är samtidigt rädd, tänk om det är något allvarligt? Att han skickar iväg mig till en bättre läkare som ska kolla mig? Tänk om... ja, det finns många tänk om. Men jag hoppas verkligen att jag mår bätter snart!
Ifall jag nu skulle svimma, så vill jag bara passa på att tilllägga:

Jag älskar er! Mina söta vänner, min familj (ni betyder så mycket <3), mina kusiner, mostrar, ni lovley boys (ni vet vilka ni är la la), och...ja. Alla som har varit gulliga mot mig! Lärare som grannar som tränare. Ibland kan jag vara dålig på att visa hur mycket jag älskar er, men det gör jag verkligen. Från djupet av mitt hjärta.

Puss och stora kramar och massa kärlek

// eran Madeleine
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

tack för din kommentar :)
Hoppas det blir bättre snart, och det är nog inget allvarligt! Jag har oxå ont i huvudet som jag skulle typ däcka ihop när som helst ;s halsen har jag haft problem i flera veckor men den börjar otroligt bli lite bättre igen!
Men krya på dig:*

2008-01-24 @ 17:23:57
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Min babe..=/ blir ledsen när jag läser det där..
Du har det så svårt just nu..*kram* när jag gick i högstadiet gick jag till skolsystern varje dag bara grät & grät..& prata ut..Men krya på dej gumman (=

2008-01-24 @ 19:18:05
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0