Jaså är det påsk redan?

Jag följde med min syster till optikern idag. Tråkigt som jag hade provade jag ca 30 par glasögon innan jag slog mig ner och läste i ELLE. Jag tycker den tidningen är rätt bra faktiskt, men blev helt förfärad när jag upptäckte den här bilden.
Okej, jag tycker det är coolt att expriementera i mode-världen. Och det är faktiskt Dior, men hon ser ju för f*n ut som en kyckling!!


image56
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

HAHA ja, du har rätt! vem vill ha på sig det här?! inte jag iaf..^^,

2008-01-31 @ 18:41:11
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0