Köpgalning, jag?! Nej nej...

Min måste ha lista:

Plattång
Inpackning
Foundation
Vässare till lipliner/kajal
Parfym "Vanilla"

Yes, så ser den ut för tillfället. Men klart att det finns andra grejer jag gärna skulle vilja ha med! Som ett nytt rouge, nya underkläder, glansspray, ögonfransböjare... listan kan göras lång! Det finns tydligen alltid något man "måste" ha, right?

385069-11

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

det låter som du har en liknade lista som jag ;Dhih

2008-01-07 @ 17:58:04
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

hehe tack så mycket! :) Det finns mer bilder om du går in på bdb :) Förresten har du
skaffat det? :)

Nja, min är en K810i så det måste vara väldigt liknadne mobiler ;) min e den Cyber-Shot, inte den nyaste. :)

2008-01-07 @ 20:16:06
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0