Min kära Flüff

385069-8
Söt.

Stämmer ganska bra va?
Älskar motivet och har länge drömt mig bort på asos.se, tittat på alla de olika modellerna och priserna, checkat plånboken för att se om det var möjligt för en liten beställning.

Då kan ni gissa att jag blev glad när jag hittade motivet på en börs. Det var på kryssningen jag åkte med i november som jag såg denna uppenbarelse.
Var helt enkelt tvungen att köpa den.

Börsen kostade under 100 kr och är rymlig och bra. Värt vartenda öre!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0