Day Of My Life

So, that's it. Nu har jag gått ut grundskolan! Det känns konstigt, men samtidigt så vant! Som vilken annan skolavslutning som helst. Jag har nog inte fattat att jag inte längre kommer gå i samma klass som mina underbara vänner. Jag kommser sakna dem så otroligt mycket tills hösten, och för att inte tala om alla lärare!
Men åh, så mäktigt det var när vi marcherade in i idrottshallen där våran avslutning höll till! Jag hade kunnat gå där om och om igen. Den pampiga musiken, min kavaljer, klänningen som såg ut som en prinssesdröm, lockigt hår, rosa läppar, leenden och alla lärare och vänner som stod upp och tittade på en när man för sista gången gick in (och ut) ur den salen, gjorde dagen minnesvärd!

Så efter en och en halv timme var vi fria. Jag fick betyg, rosor och diplom. Är faktiskt nöjd med mina betyg! Två MVG är ju alltid något att sätta i granen ; )

Jag vill passa på att tacka alla fina människor i min klass, glömmer er aldrig!


Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Det är sorgligt att sluta grundskolan när man träffat sina klasskamrater o lärare nästan varje dag (= men du kommer nog väl hålla kontakten med dem? (=



PUSS

2008-06-05 @ 16:11:12
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Det är sorgligt att sluta grundskolan när man träffat sina klasskamrater o lärare nästan varje dag (= men du kommer nog väl hålla kontakten med dem? (=



PUSS

2008-06-05 @ 16:36:55
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: isabelle

vackra rosor!!!

2008-06-05 @ 21:21:18
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0