Fotbollsbrutta



Jag har precis kommit hem från en fotbollsmatch. Min mammas jobb är sponsor så hon fick gratis biljetter, därför tog jag med min min vän Marika för två timmars tittande.
Det var faktiskt kul, jag vet att jag inte brukar se på fotboll på tv men det är en helt annan sak live! Då är det till och med spännande. Och jag älskar ju mitt lag : )

Hur som helst, hoppas ni haft en bra dag! Jag har inhandlat lite kläder denna vecka som jag glömt att visa er, tänkte slänga upp bilder på dem strax!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Derya

Skulle vilja gå på VM 2010, fatta hur bra det måste kännas att vara på plats. Särskilt om laget man hejjar på vinner.. god dammnnnn

2008-06-28 @ 21:15:04
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Haha men det va tråkigt..alla e som gamar när det e Rea på G..När mamma kolla på kläder så stod jag brosan & pappa ba"Kommer hon snart lr"? 8-) HAHAHA XD



Puss<3

2008-06-28 @ 22:31:23
Postat av: S

Åh vad glad jag blir!! Fast jag är inte med på bilderna, jag har bara fotat! =)

Hoppas att du haft en toppen dag!

2008-06-28 @ 22:52:46
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: marika

den dagen var kul :)

2008-07-05 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0