Sommartider

Sov bort hela dagen och gick upp först  vid 2-tiden. Så det bar sig ut till en solstol men då det är så otroligt varmt på våran altan kunde jag knappt sitta där mer än en kvart åt gången.

Har ni också varit ute i solen idag?

Det hoppas jag, man måste passa på när det är så fint väder! Men glöm inte att ha med er en vattenflaska, och smörj in er! Själv är jag lite slarvig med det ibland. Fy, inte bra.
Men jag har en jättebra solkräm som jag rekommenderar! Från Bioline. Den kostar runt 300 kr och finns i välsorterade hudvårdsaffärer (tips är att kolla på salonger).

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0