Tisdag

Vilken värme! Men nejnej, klart vi inte ska klaga. Tänkte faktiskt ta cyklen till sjön och bada med tjejerna. Kanske tar vi med oss en picknick-filt och har det lite mysigt i solen. Bilder kan komma senare!

Sedan ska jag bege mig mot stan och träffa min frisör. Vi hörs i om en stund,
// M

--------------------------------------------------------------

Föressten, har ni märkt att det dykt upp saker i vänsterspalten? Dem hade försvunnit ett tag då min blogg krånglade men nu är dem tillbaka! En trevlig kille vid namn David på bloggsolutions.se rättade till problemet åt mig. Stort cred till dig! Behöver ni också hjälp med något är det bara att mejla dem!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: kristin

va härligt att bada =)

2008-06-03 @ 13:28:58
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Tilda

Svar: Ja tack! Det skulle vara snällt av dig!

2008-06-03 @ 17:46:52
URL: http://tildizworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0