Alla gör bort sig

Jag gjorde bort mig odentligt häromdagen då jag välte ner alla puderdosor, men det är ju inte bara vi "vanliga" människor som gör bort oss utan också kändisarna!

Många gör det genom Ashton Kutchers "elaka" program Punk'd. Tittade på några klipp från det idag. Så sjukt kul!

Evangeline Lilly från Lost var på fest hos sin skådespelarkollega då det var några konsthandlare där (tydligen grannar till dem). De hade med sig tavlor för svindyra summor som de visade för Lilly och de andra.
Helt plötsligt skulle de sätta på tv:n och Evangeline tryckte på fjärrkontrollen. Öronbedövande musik började då spelas och alla ropar: "stäng AV!".
Den höga musiken gör sönder glasrutorna och tv:n ramlar ner från väggen - rakt på de dyra tavlor.
Alla gäster är chockade och Evangeline ser helt förstörd ut. "Jag visste inte, jag bara tryckte på den knappen".

När hon har fått svettas ett tag hoppar Ashton fram och avslöjar bluffen. Fy fan, jag tycker ärligt talat synd om dem...

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Haha det e kul o kolla på det XD särskilt när kändisarna blir arga o ba F**ck hihi^^

2008-03-14 @ 07:05:02
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0