Dagens... vaddå?

Min dag kort!

Dagens önskan: Att resten av lektionerna skulle vara inställda
Dagens konstigaste: Läraren Marianne, förstår inte ett smack vad hon snackar om.
Dagens fundering: Om jag skulle ha uppsatt eller hängande hår
Dagens bästa: De otroligt slappa Engelska och NO-lektionerna.... tack för dem!
Dagens sämsta: Vädret
Dagens mål: Plugga
Dagens längtan: Efter helg
Dagens mat: Baguette
Dagens väder: Regn
Dagens humör: Trött
Dagens roligaste: När jag skulle lyssna på musik och blev förvirrad då ljudet inte hördes. Kom dock på efter ett tag att jag inte satt på mig hörlurarna.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Linus

Snygg layout - jag har lika dan!

Om du vill och har tid så kan du gå in och läsa om mitt hektiska liv fast samtidigt underbara som pappaledig. Med min sköna grabb Malte på www.centrumspel.blogg.se

2008-03-13 @ 18:55:24
URL: http://www.centrumspel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0